Saturday, February 13, 2010

My First Time in bloggin'

Yea! Inilah cubaan pertama saya dalam menggunakan blog sebagai medan perjuangan terbaru saya selepas
menggunakan laman jejaring sosial  atau bahasa sebenarnya, network social web seperti Friendster,Myspace dan Facebook. Kandungan blog ini akan lebih terarah kepada pengahayatan dan kemahiran berfikir secara kendiri mengenai isu-isu kebebasan untuk melakukan apa yang saya fikir terdaya, terfikir dan ter'lepas pandang' sebagai renungan kita bersama ...

Saya berharap agar isu yang saya akan ketengahkan, menjadikan kita lebih matang, lebih maju kedepan dan yang paling penting, menjadikan kita bebas berfikir dengan panduan agama untuk keamanan yang lebih baik... Sekian ...

1 comments:

Nan said...

Blog ni le d namakan jugak sbg diari hidup dalam bentuk yg lebih moden ckit.Blog jugak d jadikan sbg satu btk media bg menyampaikan sesuatu info@maklumat selain dapat berkongsi sesutu pandangan bersama dengan orang yang lain...Pe pn, kte jangan percye sgt dengan khabar yang datangnya dari blog kerana mungkin berita yg di sampaikan hanya mahu memburukkan sesorang.,...Jadi berhati-hatila dalam menerima sesuatu berita 2...Seeloknya perlu di buktikan dahulu kesahihan sblm di sebarkan kepada org len

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates